pluggar på! ..eller?

Saker jag är bra på att jämföra:

Satsumas och Clementin
- Satsumas är mindre, mer gulgrön, syrlig och tunnare skal medan clementin har lite knottrigare tjockare skal -> lättare att skala men mycket äckligare


Saker jag inte är bra på att jämföra:

Amerikanska självständighetsförklaringen och Franska nationalförsamlingens förklaring om de mänskliga och medborgerliga rättigheterna
- Säger bah T.R.Å.K.I.G.T


Funderar på att lämna in en jämförelsetext på citrusfrukter istället, men tror inte Roger bryr sig.. Han är typ allergisk?

min historielärare roger

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åååh! kärlekstår, du är klockren ;´)

2010-10-10 @ 22:58:22
URL: http://[email protected]
Postat av: ebba

ska vi bli stammisar på sushibaren efter besöket?????????JAG ÄR PÅ I ALLA FALLLLL!!! MMMMMMUUUUUUUUUUUUMMMMMMMMMMMMMMMSSSSSSSSSSSSSSSSS..

2010-10-11 @ 18:43:17
URL: http://farbrorebba.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0