♥kenza tyra show ♥

Jag har just kollat på Kenza och Tyra Show! Eller en punkt kanske skulle passat bättre där, för så himla uppspelt var jag faktiskt inte. Ok, SÅHÄR SÄGER JAG: Det känns lite mer avslappnat än när Bella var med, men avslappnat betyder också att det blir lite jobbig stämmning, typ "vi är bah oss själva och pratar typ om BAJS hihi för vi är så crazy ;P"

Sen förstod jag inte syftet med programmet? Handlar det om drömmar? Att både uppfylla drömmar och få uppleva en mardröm? Väldigt random. Typ som när de stod och sjöng med Darin? HahHahHAhahaHAhhaaH

Ps, de var inte ens bra på att sjunga. Till skillnad från den här tjejen:


Kommentarer
Postat av: beata

jag har också kollat :D:D

2010-10-02 @ 19:31:53
URL: http://beatas.devoet.se
Postat av: linn

Vilken fin blogg du har! :) Titta gärna in på min blogg ,

2010-10-03 @ 12:16:17
URL: http://liinngustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0