jag typ dog

Kvällen har jag tillbringat på Barista. Helt normalt, utan några speciella händelser.. ELLERRRRR? Hur var det nu? Kan det varit så att jag bah råkade stöta ihop med Magnus Carlsson, helt random bah?

JOSÅVARENOG!

Kommer ni inte ihåg Magnus? Han är känd för Barbados, Alcazar och sin solokarriär! Nu är han på turné i Sundsvall. Så bra går det för honom liksom! Detta har hänt med Magnus sen han blivit en B-kändis:
  • Han har gått upp i vikt
  • Han bloggar på Amelias hemsida
  • Han har gått upp i vikt
  • Han har gått upp i vikt

Han stod i kassan jetelenge, fotade allt som kunde fotas och gick sedan tillsammans med en yngre kille upp på sitt hotellrum på Knaust. Antecknar ni?


Bilder från Magnus blogg. Vi är ju typ kompisar nu så det är lugnt.

Kommentarer
Postat av: Lisa

MEN LIIIISA!!!!SÅG DU INTE ATT VÅRAN MUSIKLÄRARE VAR MED!!!

coolt

2010-10-09 @ 02:11:01
URL: http://[email protected]
Postat av: michelelel

SÄLLLLLLLLLLLAN. Jag som såg honom i Stockholm förra helgen, hÄnDeR jUh BaRa iNtE

2010-10-10 @ 11:50:55
URL: http://enmichelle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0