harry potter drömmen

Nu börjar spöktimmen. Fast på dagen.. Hehe.

Och jag sitter väl i skolan nu. Kanske spelar jag schack.. eller är på vattenklosetten. Nja, förmodligen sitter jag och äter. Kanske funderar på min halloween-outfit.


Jag har alltid drömt om att klä ut mig till Harry Potter. Det är lite som en fetisch jag har??? Det känns bara så RÄTT. Ärr i ansiktet har jag ju erfarenheter av sedan tidigare liksom. Vi är inte så olika, Harry och jag. Samma leende. Likadana osynlighetsmantlar. Och samma fenixfjäder i trollstaven ♥

LÄNK.

Kommentarer
Postat av: Lisa

HAHA!! CrEePy GiRl* kom som harry du!;D Visste du att min farfar hette Harry;) gillar du mig bättre nu?

Kom lite tidigare så kan jag måla ärret på dig:D)

2010-10-29 @ 18:45:17
URL: http://ugglemoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0