lite pengar ba

GU! (menar gud, men det kändes så religiöst att skriva hela ordet) Det var typ en evighet sen jag köpte nåt tror jag? Ändå försvinner pengar hux flux. Jag ska åka till Stockholm snart jö! Behöver pengar. Vad gör man?

  • Gå med bössa på stan (alltså inte ett GEVÄR hahaahah)
  • Sälja teckningar
  • Betta med randoms ..
.. Typ som idag på busshållsplatsen. Det var en man som stod där, lite uttråkad med sin cigarett i mungipan.
- JaaahA! Vilken buss ska du ta då?
- HEEHE tjugin
- Jag ska ta trean
- O.K
- Ska vi slå vad om vilken buss som kommer först?


????
Hahahahaha??? Jag ville inte. FAN. Skulle bettat fem miljoner.
Min buss kom först.


spexigt collage!

Kommentarer
Postat av: F.

HAHAHA den dära gubben han var grym han!



skulle lätt satsat mitt dussin tusenlappar ja hade i plånkan :O

2010-11-22 @ 17:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0