söndagslistan

SENASTE:
Dryck: Citronpaj som var ganska vattnig? Jättekonstigt jag vet
Telefonsamtalet: Det ringde nyss men jag "hann" inte svara
SMS: Maja skrev "vi ses" eh ok? tAckK föÖr iNfoRmaTionNEn
Sång du lyssnade på: Kärlekslåt från Linas kvällsbok! Lyssna!
Gången du grät: När jag kollade på Linas kvällsbok.. buuuuääh när hon kollar på gorillor som föder alltså ååh buuhu så sorgligt </3

HAR DU NÅGONSIN:
Har någon varit otrogen mot dig: Nej varför skulle man vilja det? ;) ;) ;)
Förlorat någon speciell person: Inte vad jag minns
Varit deprimerad: Höstdepp förra året var inte okej
Varit så trött att du somnat sittandes: Zzznark ... hehe nä tråkigt

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
Färg 1: Gul!
Färg 2: Grön!
Färg 3: Lila!

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Fått några nya vänner på stallet.se iaf
Fått ditt hjärta krossat: hogwarts.nu har lagt ner..
Skrattat så att du har börjat gråta: Kanske!
Träffat någon som förändrat ditt liv: Nja, vet inte om Buddha räknas
Insett vilka som är dina äkta vänner: Se ovan!
Kysst en kompis: Se ovan..


Det fanns mer frågor. Men jag känner att jag toppade där med Buddha alltså.
Punkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0