mission: överleva bussresan

Varning! Detta är ett tidsinställt inlägg! Jag älskar att göra tisdsinställda inlägg. Älskar att veta att, när detta blogginlägg dyker upp på det offentliga intranätet, då är jag någon annanstans! Har liksom ingen kontroll!!! Livin on the edge typ bah!


I detta nu sitter jag kanske på en buss. Skakar av rädsla. Knaprar på lillnageln min, jag som inte ens är en nagelbitare. Gruvar mig. Ser mig nervöst omkring. Biter på läppen och flackar med blicken. Den stora frågan:
Kommer jag hinna kliva av innan dörrarna stängs?

Hehehehe, skulle så gärna vilja skratta. Men jag har gått och blivit jätteorolig att inte hinna kliva av bussen? ALLTSÅ VAAA? Det är inte precis det värsta som kan hända?
Jo.

Därför krafsar jag stressat ihop mina saker, reser mig upp och skyndar fram till bussens dörrar, där jag väntar in de sista 100 metrarna till busshållsplatsen. Andas ut. Klarade mig.
Denna gången.


skyndaskynda till utgångeeeeeeen

Kommentarer
Postat av: Lisa

ÄR DU PÅVÄG BORT NÅNSTAN!!??????:O

2010-11-03 @ 17:46:35
URL: http://ugglemoor.blogg.se/
Postat av: ebba

vill du prata ut om dina problem med FarbrorEbba??



JAG FINNS HÄR GUMMAN!<333((så kan man också säga om man är cool..men det är jag inte jag är AsCool!!))

2010-11-03 @ 18:16:53
URL: http://farbrorebba.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0