galna nedräkningar

Har inget särskilt härligt att säga vettu. Det flyter på. Go with the flow lixx... Only dead fishes follow the stream bah. Det är engelska och betyder att bara döda fiskar följer strömmen. Japp, sån är jag! Har ju ett lager med balla engelska uttryck om nån vill höra. Bara att komma fram på stan om ni ser mig.




BÖRJAR JU BLI LITE NERVÖÖÖÖÖÖÖS-ig nu. Det är bara 13 dagar kvar av grundskolis! Kanske borde starta en nedräkning här på bloggish. Där jag räknar ner med minutrar och millisekundrar mot skolavslutningen. Haha!

Jag vet en som hade en sån nedräkning på bloggen till dagen då hennes barn skulle födas.
Typ 3 månader, 1 vecka, 2 dar, 4 timmar och 59 minuter till födsel!

DET ÄR SANT HAHAHAAH HJÄLP VILKEN KOMISK KVINNA! 

Kommentarer
Postat av: magda

HAHAHHA. you're the man lisen!

2010-05-24 @ 21:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0