strunta i brunte

Idag försökte jag lära min allra bästa vän från stallet.se - tiden Fanny att kolla på paradise hotel. Hon verkade inte förtjust!? Trots att jag skrattade extra högt åt alla skämt och gjorde om dom till mina egna så dom blev jätte, och då menar jag JÄTTE, roliga verkade hon inte road.


Varje gång det blev paus sprang hon iväg och kollade sina gnägg-inlägg och om Castor fått några mer skötarpoäng, så jag satt där helt ensam och ropade

HALLLÅÅÅÅ? MEN DU NU BÖRJAR DET! HEHEHEHEE

Var väldigt nervös. Det är ju viktigt att mina vänner tycker om samma tv-program som jag så vi har något att prata om. Så jag fick na att lova att vi ska lana paradise hotel en vacker dag!

Nu kan hon inte förneka det.
Jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0