sommarlov1

Hehehh hej :$ Jag är lite generad nu, så det får bli den klassiska rodnande smilyn. Söt! Nu får jag väl lägga ut lite bilder från avslutningsveckan som alla med facebook förmodligen redan sett. Kul liv...


Middagen med niorna var precis så crazy som det ser ut! Och väldigt sorgligt förstås. Alla var så snälla och glada för en gångs skull ..


Orkar inte vända på bilden .. Men så såg jag ut på skolavslutningen i alla fall! Väldigt snygg i världens härligaste klänning som ja bah älskar! (.....PS! dagens mest tragiska händelse: solbrillzen borta!!! Snodda av någon kristen såklart .. )


HEJDÅÅ TORGNY!! HARE SÅ FINT I DITT NYA SKÅNEHUS :')


Kram på mormor!


En till failad bild.


Ser ni mig där bland de coola pojkarna i hörnet?! (i blå piké..)


Avslutade dagen med lite marshmallowssssh och fina människor!


Tack o hej!

Kommentarer
Postat av: agnes

seriöst har du tappat dina solisar?:o

2010-06-13 @ 15:40:08
Postat av: lisen svarar

haha nej det var ett skämt!



MEN JAAAA!!!! :'(:'( sämst värld vi lever i.

2010-06-13 @ 18:43:59
URL: http://lisa94.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0