rip rayban

Nej det var inge skämt. Fullaste allvaret kompiz. MINA BRILLOR ÄR BORTA!!!!



Älskade underbara fantastiska bågar! Som jag köpte för egen peng :'( Snyftsnyft. De försvann under skolavslutningen. ÅÅÅÅH VARFÖR ÄR JAG SÅ SLARVIG? cutcut. ..

Ser ni någon med liknande brillor vill jag att ni hör av er till mig genast! Sprid detta till vänner och bekanta! Starta stödgrupper på facebook! Jag vill gärna hjälpa andra som hamnat i samma situation, maila mig på [email protected] så kan vi diskutera!


.. tack på förhand

Kommentarer
Postat av: ebba

onej lillagumman!!!! :( jag sörjer med dig!



jag har dina strumpor...tror jag. Du glömde dem efter picknicken.



vi måste ses snart!! :):) jag ska bara sommarjobba klart först. JAG HATAR MITT SOMMARJOBB!

2010-06-15 @ 16:32:02
URL: http://ihuvudetpaebba.devote.se
Postat av: lisen svaraaaarrrrrr

HAHAAHHA JAA MINA STRUMPOR!! fyfan va äckliga dom måste vara? uscha , släng dom



jaa de klart lillbebi :') hahaha gillar du inte hundar?:(((( skriv ett blogginlägg om det. hehe

2010-06-15 @ 17:38:47
URL: http://lisa94.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0