joråsatteh


Tiiittaaa va vilken lockande liten skorpa jag har på benet. Japp, det är mitt ben som sticker fram där, inte armen som man skulle kunna tro... HAHA världens längsta arm och jättetjock handled? Nej.

Vill knapra gnaga pilla upp skorpisen, men jag får inte för då kommer det aldrig läka tydligen. Då kommer jag få gå omkring med ett sår på benet resten av livet. En liten pojke på himlabadet trodde att jag blivit biten av en vampyr..? hehehehe . .. o..k..ejj .. Någon har visst sett för mycket på twilight?



PÅ TAL OM DET




Just nu tvingar jag mig själv att se twilight 2 .. cut cut. Alltså såhär va. Eclipse har ju just haft biopremiär, och jag känner mig så himla utanför när jag vistas bland twilight-mania-fans. HAR INTE ENS SETT TVÅAN LIKSOM?!?? Fail.

Men nu!!! Ska det ske. Och den är så värdelös att jag somnar. Charlie är det enda bra med filmen, snäll och söt mustasch, vad mer kan man begära? Men Edward .......... VAD GICK SNETT? blÄ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0