hattälskarn' päivi


Javeeet, hatar själv folk med såna här klipp. Man måste liksom klicka fram sin spotify sen PAUSA sen klicka tillbaka hit. Om man inte vill höra en mix mellan We no speak americano och ABBA som jag vet att vi alla lyssnar på! ??????



Idag köpte jag bland annat en hattifnatt. Tackar min forna klasskamrat cecilia för tipsen om hattaffärer. Denna är dock från h&m .. MEN HATAAA H&M PERSONALEN I BIRSTA?


Plus den där dryga tanten som brukar stå i "make up kassan" på h&m i stan? Vad är det för fel på henne?
"heeeeeeejjjj jahaaaaaaaa du skuuullee ha en såååååånn jahaaaa... okeeeeej dåååååå bliiiiir de femtiiiiiiniiiiiiiooooooo krooooooooonooooooooooooooorrrrrrrrrrrr"

Jamen visst ta tid på dig du! Jag har ingen brådska :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0