bajhshaha


Tidigt imorgon åker jag alltså mot Ala. Haha nämen vilka tokerier jag håller på med!! Menar såklart att jag åker mot Motala. Där min farmor och farfar bor! Ska cykla runt på pappas morfar Arthurs gamla damcykel och bara tare lugnars!

Men det enda jag kan tänka på. Är att jag måste bajsa innan vi åker. Känner inte minsta bajs-feeling så det kommer bli svårt, men jag måste försöka!!! För det är inte roligt att bajsa på farmor och farfars toalett. Den läcker om man bajsar för då forsar bajsvattnet ut som en tsunami och rinner ner i springan mot köket RAKT NER i kaffekoppen!!!

Nej. Inte så illa. Men nästan. Bäst att säkerhetsbajsa i alla fall! Man vet ju aldrig.. *knaper knaper på russinet* Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0