livslång kärlek till pleasantview

Finns ju inget mer passande än att längta till sommaren när det är 20 minusgrader och snö upp till fönstret. Inget kan ju slå sommarlovet. Förutom födelsedagar.

- NÄMEN JUSTE!!! Fyller ju år på sommarlovet! Och det är det som gör sommaren till bästa tiden på året!

När jag fyllde 12 (?) fick jag ett nytt the sims-spel. Jag blev helt beroende och spelade det varje dag i flera veckor. Satt där och pillade på husbyggen och designade parker och oj oj oj vad jag kämpade med pleasantview.


Nyss blev jag jättepepp på Sims, men när jag skulle starta det funkade det inte. "you have not enough space on your hårddisk, try to remove some dokument and try again"? Vad betyder det?? Kan någon som kan engelska hjälpa eller?

FÖR DET SORGLIGA I DENNA BERÄTTELSE ÄR ATT JAG SAKNAR MINA SIMMAR


Kommentarer
Postat av: ebba

men lilla stackare! :`(

2010-01-03 @ 12:10:04
URL: http://ihuvudetpaebba.devote.se
Postat av: sponky sponk

hajhaj!!



mohahah ditt sims spel funkar ej.. !



skoja, bad har du gjort på lovet dåe?



(p,s du har tydligen inte tillräckligt med ghz så ta bort lite bilder/videos/skit så funkar det...



jaja, BYEE

2010-01-05 @ 15:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0