inte så intresserad av hockey..

Hoho - en kul händelse igår. Jo, det är ju så att ibland måste man offra sig och titta på ishockey-match under den bästa tevetiden. Visst var det väl nån viktig match igår? Äh, jag vet inte riktigt. Men satt där framför teveapparaten ändå, försökte liksom hänga med så gott det gick.

Tyvärr hade ingen dammat av teveskärmen på länge, och därför hade en liten liten svart smutspartikel fastnat mitt på skärmen. Och där satt jag och trodde att denna smutspartikel var pucken. HAHA vad tokigt va?

Snabbtänkt som man är kom jag efter ett tag på att ingen spelare jagade denna puck (aka smutspartikel), så då var det bara att ta fram förstoringsglaset och leta rätt på den riktiga pucken. Och kvällen var räddad!


'Kul händelse' var kanske en överdrift?

jag när jag ska åka skridskor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0