gratis recept på glass



Igår gjorde Fanny hallon smoothies till mig. Perfekt för henne att öva på sina matlagningskunskaper medan jag redan har ett MVG i hemkunskap liksom! Nu fick jag det sagt också.

Om man inte är lika otåliga som jag och mina vänner ska man hälla över sörjan i en bytta och ställa den i frysen några timmar. VÄRLDENS LÄTTASTE GLASS ÄR FÄRDIG!!

Lätt att göra. Häll i en klump frysta hallon i mixern tillsammans med ett halv paket naturell yoghurt. Sen är det bara att blanda trots att man inte ska mixa frysta bär, häll i lite kokos eller nåt också.

In i frysen ett tag sen är det färdigt att äta! Inte undra på att jag har toppbetyg i HK efter det här receptet va!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0