ett nytt år (2010 om ni inte visste det)

Januari 2010 är här och det känns väl alldeles alldeles underbart som askungen skulle sagt. Kan inte annat än hålla med! Nyårsafton igår alltså. Jag var klädd i min vita fladdriga blus (den är skitbra eftersom man kan äta hur mycket som helst utan att det syns att magen sväller upp!!!) och hade inte fixat mig mer än så.

Först åkte jag till ett par vänner och åt middag där och hade några mysiga timmar tillsammans med dom. Aj oj oj vad mätt jag var efter den fantastiska 3-rätters-middagen. TACK.

Senare på kvällen åkte jag vidare och då skulle vi försöka skicka upp såna där thailändska ljuslyktor, khom loy. Det gick sämst. Fattade inte hur man gjorde utan hela pappret som var runt själva lyktan brann upp istället. Inte så bra. Dom gamla hederliga fyrverkerierna var fina i alla fall!








Kommentarer
Postat av: ebbaba

varsågod!!!!!

gott nytt år lisen!

2010-01-01 @ 19:45:46
URL: http://ihuvudetpaebba.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0