det är förjävligt


Måndag. Finns nog inget värre ord. (klart det finns ja menar HERREGUD men alltså äh) Mina ögon! Ögonlocken väger två ton vardera och det har jag tjatat om hela dagen. Förlåt, jag inser inte själv hur jobbig jag är.

Vet inte varför jag är så himla trött? Jag som är så duktig med att gå och lägga mig på kvällarna? Får ju alltid minst 7 timmars sömn. 7 och en halv om man ska vara petig. Ibland 8 till och med!

Men det är ju så jobbigt. Att kräla ur alla lakan och filtar där man bott under natten och tvingas upp i kylan. Det är så deprimerande. VILL INTE LEVA :'(
.

JO DET KLART JA VILL! Det klart jag skämtar med er! Sånt ska man inte skämta om men jag gört ändå ja! HAHA! Kul där!

Kommentarer
Postat av: ebbaba

HAha :D en sann måndag!

2010-01-20 @ 15:50:34
URL: http://ihuvudetpaebba.devote.se
Postat av: Lisa

Hörde till och med på radion att det var den dystraste måndagen på vääääldigt länge!!!1 galet!

2010-01-20 @ 16:50:33
URL: http://lisa94.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0