bästa feta salvan

Nu tipsar jag igen! För att jag är världens bästa och underbaste och INTE BÖRJAR SKOLAN IDAG!! Det är ju världens bästa dag. Alla andra är i skolan och själv ligger man i soffan och plöjer igenom godisförrådet.

Det är -25 grader idag!!!!! Galet. Jag hatar kylan eftersom jag blir så himla T O R R om händerna. MEN, har ju världens bästa salva för detta. Locobase Repair, helt oparfymerad jättefet och jättemysig. Älskar den!

Kan ju knappast va den enda med torra händer?? Nä juste, så gå till apoteket och inhandla denna fining:


juste, glömde berätta att jag raka av mig håret för nå dagar sen

Kommentarer
Postat av: simpaa

heeej! jag är också hemma.. sjuk som en hund.. bähääää



vi skulle fan haft en filmdag!! men nu är jag i Upssala så :( hehe ha de bra!

2010-01-07 @ 14:35:21
Postat av: simpaa

wohoo, jag har en bloggläsare hehe;)



jo, men jag är så van med lyxen att inte skriva hah. ska börja på måndag nu te veckan

^^ vad har ni gjort då??



kraaam

2010-01-07 @ 14:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0