nu är det ER tur att hjälpa

 

TittA! Det är jag på displayen! Har ju äntligen fått tillgång till en mobil och är härmed med i svängarna igen! Har dock 0 kontakter! Men det är ju lätt fixat om alla ba smsar mä?

Typ samma sak som att rösta i Idol. Fast istället för att skriva JAY och skicka till 72 400 kan ni skriva ert eget namn och skicka till mig. Om du inte heter Jay förstås, och då tycker jag synd om dig... Stora eller små bokstäver kvittar! HAHA vilket roligt skämt. JA men du kan ju prova bli uppringd själv på morgon och inte svara ja!?

Tack på förhand
Kram
Lisa

Kommentarer
Postat av: STALKERMICHA

Var det därför mitt sms inte kom fram till dig typ förra veckan.......?

2010-12-07 @ 23:13:57
Postat av: lisa!!

förmodligen........... !?!?!?! men du får skicka om jö!

2010-12-08 @ 14:08:49
URL: http://lisa94.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0