äntligen en chokladkalender!

 

Varför blev jag en rosa 3-åring..? Kanske är sådär jag ser ut!?!?! Uppenbarligen! Men kom ihåg, det är insidan som räknas alla bloggläsare ♥♥♥ hihhhiih


Ikväll är det jag, chokladkalendern och sesamsticksen som umgås! Vi ska typ kolla Paradise Hotel bah.


SPRANG RUNT ÖVER HELA STAN FÖR ATT FÅ TAG I DEN DÄR CHOKLADKALENDERN? Överallt sa dom "nej den tog nyss slut.." VADDÅ NYSS SLUT? Det är helt sjukt?! Omöjligt. Visste någon om att jag var på jakt efter en chokladkalender, så den sprang före mig och köpte upp hela lagret? Eller ljög butiksbiträdet? Eller var de "nyss slut" på riktigt?????????
Åååh. Så många frågor.

Kommentarer
Postat av: Lisa

sesamsticks <3 OooW!!

2010-12-02 @ 21:58:36
URL: http://ugglemoor.blogg.se/
Postat av: lisa!!

ja ba oh snap! nu kommer jag göra sesamsticksen till min grej och alla kommer bli asimpade av det och du kommer få 0 cred för det!!!! säger ba oh snap!

2010-12-02 @ 22:21:59
URL: http://lisa94.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0