tjuvlyssnat på bussen

Idag när jag åkte buss helt ensam passade jag på att tjuvlyssna på dom andra barnen.

Framför mig satt två pojkar/killar/män/karlar/herrar osv. Den ena var lite nördig, han hade datanacke och en vanlig kepa bakochfram. Vi kan kalla honom Orvar. Den andra killen kan vi kalla ganstah-Glenn (GG).

Orvar - ...men vi måste verkligen lära Jonas att åkte slalom hörru
GG - heh jaa han läju försvinna i backarna typ "Joonas vart tog du vägen?" hahaha
Orvar - hahaha ja han får ha reflexväst på sig
GG - eller hur haha
Orvar - och typ en ringklocka fäst på jackan så vi hör vart han tar vägen
GG - mm kanske det
Orvar - han får ha en stor strålkastare på hjälmen typ
GG - mhm
Orvar - hahaah jaa haha och han måste ha..
GG - MEN DET RÄCKER FÖR FAN

HAHAHAHA. Påminner mig om hur jag och sofia skulle kunna hålla på. Fast då är jag gangstah-Glenn förstås.

stackars jonas? :'(

Kommentarer
Postat av: ebba

hahaha!! super kul!!! :DXD

2009-11-18 @ 18:23:46
URL: http://ihuvudetpaebba.devote.se
Postat av: Fäänybääny;)

Du jag tror att du har förvrängt historien så här ska den vara:

Fanny: " Vi måste verkligen se till att Jenny och Lisa åker med oss i backen i vintern.

Maja: " Ja, dom måste fan lära sig snart"

Fanny: " Ja, vi orkar ju inte vänta på dom

Maja: " nejnej, tänk om dom försinner ngnstans i offpisten?"

Fanny: " JA TÄNK OM! då har ju inte vi ngn lust å hjälpa dom"

Maja: "Nää, dom måste ju vara med i Vemdalen 2012"

Lisa: suck

Fanny: "DET KOMMER BLI FETT NICE!

Maja: " Vänta jag ska hämta papper å penna så vi kan planera.

Jenny: " asså jag vet inte riktigt om ja är s pepp."

FAnny & Maja snackar sönder!!!

Lisa: " MEN KAN NI TA Å HÅLLA KÄFTEN DET RÄCKER!

Jenny: " skaffa er ett liv!



HAHAHAAHAH

2009-11-18 @ 21:30:59
Postat av: Lisa

hörru min lilla kanin, var inte så säker på att vi ens LEVER 2012:O :O :O :O hur blir det då???????? VA VA VA!!???!?!?! omfg ja tror ju på mayaindianerna:O



jenny har rätt. du borde skaffa dig ett liv.

2009-11-18 @ 22:11:44
URL: http://lisa94.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0