ett värdelöst skämt.


HAHAHAHA kom och tänka på frihetsgudinnan nu(?) Det hände nämligen en lite rolig grej igår när vi var på gymnasiebesök. Det var jag, Kristina, Magda och Ludvig som kollade på ett program (entreprenör).

Läraren sitter och pratar om att man får göra hemsidor till olika företag och designa skyltfönster osv, han säger att "fatta va coolt om ni går förbi h&m med polarna också kan ni ba 'det där skyltfönstret har jag designat!!!!'" Ascoolt tänker vi men säger inget. Ludvig säger något som ska vara ett försök till ett skämt:

"Jaa, typ när man är i New York så kan man ju ba peka på frihetsgudinnan och ba 'den där har jag gjort'!!"

Tystnad. LÅNG TYSTNAD. Så. Pinsamt.

Läraren tillslut: "hmm, fast.. frihetsgudinnan står ju redan där..?"

ÅÅÅÅÅÅÅÅH. HEMSK SITUATION. Ska man skratta eller gråta? Jag vet inte. Det enda jag vet är att ingen av personerna i fråga har speciellt bra humor. Till skillnad från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0