poänglöst

Åååh va jobbigt, jag har fått nån sorts kramp i högerarmen så jag kan bara skriva med vänster. Det går l-å-n-g-s-a-m-t. Och att skriva bindestreck efter varje bokstav var väldigt onödigt och meningslöst de med.

Har haft en trevlig dag och bla bla bla nivet. Har inga bilder och pga krampen kan jag inte berätta.

Men imorgon ska vi ha garderobsrotning hos varandra så nu gäller det att städa undan alla pinsamheter ur understa lådan!!!! OMFSG!!!


En bild på en bastu med skydd runt aggregatet. Hahaha åh nu kom jag och tänka på en jätterolig busringning vi gjorde för ett tag sen. Får se till att lägga ut den nån gång. Nu glömde jag bort poängen med bastubilden.

Kommentarer
Postat av: karolina

jag har också kramp i min högra arm!! :O

2009-07-30 @ 23:37:18
URL: http://amandaakarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0