drömmen om en mini-stork

Okej förbered er på en jättetråkig text om en dröm jag hade i natt. Vet hur otroligt tråkigt det är att lyssna på folks drömmar, och ännu tråkigare är det att läsa om dom. HAHA Stina-Lee hade ju till och med en kategori som hette "Mina Drömmar" där man kunde läsa om man hade tråkigt. Och ville ha ännu tråkigare.

I alla fall, tillbaka till MIG. Jag drömde att det låg en mosad mini-stork under mitt tangentbord??? Storken var ungefär lika stor som ett pekfinger och såg precis ut som en riktig stork fast i miniformat. OTROLIGT ÄCKLIGT.

Sen skulle jag lyfta på tangentbordet och kolla på storken men då fanns den inte där!!!! Så skulle jag gå och lägga mig, och då låg storken där i min säng!!! PÅ KUDDEN låg den och sov.


Vad betyder detta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0