grävling



Det här är mitt nya hatdjur. Förlåt till alla er som har grävlingsposters på väggarna och ni som tatuerat in "grävlingar 4 life" på överarmen men den här varelsen är läskig.


Igår när jag och vännerna var ute i hängmattan SÅG JAG EN GRÄVLING!!! I buskarna. Jag blir helt chockad och bara pekar gapar pekar gapar. Sen upptäcker dom andra den och fanny skriker. VÄRLDENS TJEJSKRIK, jag tror aldrig jag hört något värre.

Den sprang iväg i mörkret och ingen vet vad som hände sen.

Hoppas den dog.

Kommentarer
Postat av: Anonym

É det där en grävling? Jag hade tänkt mig en jättestor igelkott fast utann taggArna:O

2009-08-19 @ 19:43:46
Postat av: beata

vad hemsk du är!! fast den ser ju änklig ut, så det gör inget. ;P

2009-08-20 @ 14:36:19
URL: http://bealea.devote.se
Postat av: Lisa

hahahaahahhaha du är korkad ditt jävla mattesnille

2009-08-20 @ 22:40:04
URL: http://lisa94.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0