vem fes?

Stackars omvärlden

Hallå alla glada!
Jag tycker synd om alla människor i min närhet. Inte bara på grund av min gasiga mage utan också för att mitt humör kan skifta så hemskt. Ena sekunden är jag glad och babblar på hela tiden (kan då bli sur för att folk inte orkar lyssna på mig) och i nästa sekund vill jag bara att alla ska vara tyst så mitt onda huvud kan sluta värka.

SJÄLVISKT!?

Äsch, ni får helt enkelt stå ut med mig eftersom jag har typ liksom ba världens bästa humör och måste skrika "FATTAR NI???" efter varje rolig mening jag lyckas trycka ur mig.

På tal om att trycka ut saker, idag pratade vi om bajs. Intressant blev det när Sofia avslöjade att hon brukade bajsa flera gånger per dag, och att Lelle sa "måste gå och lätta på trycket" istället för "måste gå och bajsa" eller "måste göra the number two". HMMM, INTRESSANT.

Nåja, nu ska jag först till stallet sen blir det massa SO-plugg eftersom det stora provet är imorgon! MAYDAY, MAYDAY!

Kommentarer
Postat av: linneaaaaaaaaaaaaa

feeeeeeeeeeeeeeeel

jag sa lätta på trycket till att kissa och bara bajsa till att bajsaa

2008-09-25 @ 20:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0