kvällskvist


Om man ändå vore så snygg som hon på bilden, vilken dröm alltså!

kan ingen komma och underhålla mig?
har så hemskt tråkigt nu. Spelat the sims ett tag (blev inspererad av min syster som gjorde två simmar som hette kajsa och pontus - gulligt!) men min sim blev arg på sin lover när hon kom på honom med att flörta med en annan...

Dramatiken utspelar sig i Pleasantview!

Nu snackar jag lite med min polare jenny, men vi är mest deprimerade över att nån annan teaterfrupp fick linnea som ledare. Vi sitter nämligen och funderar åt olika lömska sätt att förgifta hennes nya grupp så hon kan vara ledare för vår grupp istället.

Nästa tisdag när vi åker in till teatern kanske vi bara råkar bjuda alla i linneas grupp på lite råttgift som vi lagt i såna sockerrör som det finns på jamjam.

puss & kram

Kommentarer
Postat av: jenny

hmm, smartdrag där ed råttgiftet my friend!!

2008-09-14 @ 11:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0