åååh

nu kära barn

Hej!
Lyckad kväll, supertrevligt med alla tjejer som man inte ens sett sen skolan slutade! vi har lagat mat (eller jag fick ansvaret, vilket dom nog ångrade efteråt...) också stack vi till en strand vid nio-tiden och simmade i världens finaste solnedgång! sen kom vi hem där jordgubbar, chips och godis väntade på oss i vardagsrummet, så då kollade vi på airplane-filmen HAHAHAHAHAHA, aj löööv it.


Sara och Agnes lekte lite med min dator-kamera som ni ser... :' )

Nu har dom precis dragit vidare och jag tänkte borsta min tand lite halvt innan jag droppar ner i sängen. Blev väckt halv nio imorse...

puss & kram

Kommentarer
Postat av: agnes

iih tack för en trvilig kväll gumms! <3

2008-07-21 @ 00:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0