fredagsfnatt

HEJSAN

NU SKA JAG VARA GLAD ALLTID!



Nu ska jag berätta lite om min dag för er:
Vi vandrade, hela sjuan, mot nåt vindskjul som låg på ingen-jävla-aning berget. Det fanns två vindskydd, varav det jag och några till satt i, var utan bänkar, men med ett roligt, sluttande tak, som vi åkte sittunderlag nerför.
Här är lite bilder på det:



När det sedan var dags att grilla korv hade vi typ en snögubbe-tävling.
Den handledargrupp som gjorde HÖGSTA och SNYGGASTE snögubben fick grilla korv först. Vi coola girls´n´boys i 7:4 riktade in oss på att göra den hög först, sedan snygga till den. Men tyvärr han vi inte göra den snygg, haha. Den blev bara hög, och (enligt oss) skitsnygg. Här är bilder på alla sjuornas snögubbar. Vi kom sist....


Puss & Kram



Kommentarer
Postat av: linnea

jag ser helt för jävlig ut på första bilden HAHAHAHA för en gångs skull ser man mitt ass!!

2008-02-02 @ 00:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0