anledningen till dålig uppdatering

du lyser upp allt

Gårdagen blev inte så pjåkig ändå! Jag och Maja åkte och hämtade Simone sen for vi ner mot Cafét där det var massa marschaller och sånt, eftersom det var lysnatta! Det var jättepinsamt med alla vuxna som satt vid cafét och blev fullare och fullare, och försökte vara ungdomliga med såna där "rap-danser".


Vi stod inte ut där mycket längre där, så då bar det av till Jenny där vi lånade en film: "Sova med Fienden". SÅ SJUKT BRA!! Vi låg typ i en klump i soffan. Simone låg längst in mot hörnet, och jag hade mitt huvud i hennes mage (tryggt), sen satt Maja på mine ben och gömde huvudet bakom min rygg. På den klumpen låg stora högar med filtar och kuddar. Mys :' )

Simone och jag gick hem till mig och sov när filmen var slut, och nu har hon åkt hem och Ebba och Beata kommer hit snart.


puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0