luftiga drömmar



GGGAAAAHH jag blir galen

Dom här mjukisbyxorna förföljer mig, först såg jag dom på sidandsallys hemsida, sen såg jag en tjej på Arlanda som jag tror hade såna här (åtminstone jäkligt lika med rosa band i midjan...) och nu läste jag om dom på en modeblogg.

Första gången jag såg dom blev jag kär, men sen glömde jag bort dom, men nu måste jag bara HA DOM HÄR JÄVLA BYXORNA! Dom försöker ju i alla fall ge mig nåt sorts tecken, annars borde dom ju inte följa efter mig sådär!

image250De är från Dr. Denim och kostar 250 kronor, alltså inte så farligt! Det dåliga är att jag inte vet om dom är lika snygga i verkligheten. Det här driver mig till vansinne, som man så fint kan uttrycka det.

Godnatt, nu ska jag gå och drömma om dessa byxor...

Kommentarer
Postat av: agnes

åhh, dom är så snygg! jag är lite förälskad i dom!

2008-04-20 @ 12:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0